
Saab 9-5 Aero Automatic
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Jbga,desilo se ocekivano. . .
Odluka je na tebi i samo tebi sta ces dalje. Zelis li da auto zadrzavas za sebe ili posto vec vidim da si se pokajao nebrojeno puta zbog kupovine SAABa,sklepas to i prodas nekom koji ce imati razumevanja i nerava za sve ono sto dalje sledi. Tebi treba auto non stop posto vidim da od toga leba jedes,na putevima itd, treba ti neki auto za koji imaju delovi u pola dana ili noci. Calibra je bila savrsena ali sada ucinjenom poslu mane nema. Ili jos 1000-2000e u motor +cekanje novog kvara(menjac ti je najblizi) ili krpljenje i srdacan pozdrav sa 9-5.

Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Bez ironije,
da si uzeo 2.2tid navozao bi se ti dugi niz godina i trcao bi u sup sa radoscu da platis registraciju.Nije problem saab kao marka,problem je taj motor sa 300000km i vise.i sigurno nije odrzavan pre tebe kao sto si ti to radio....a on je vec bio nacet iznutra.
Za mene sigurno,a verujem i tebi treba nesto sto je robusno i trpi lako kilometre.To ocigledno nije saab benzin iz Holandije.
Ja sam i dalje pristalica - bolje skuplja registracija nego kumstvo sa majstorima.
da si uzeo 2.2tid navozao bi se ti dugi niz godina i trcao bi u sup sa radoscu da platis registraciju.Nije problem saab kao marka,problem je taj motor sa 300000km i vise.i sigurno nije odrzavan pre tebe kao sto si ti to radio....a on je vec bio nacet iznutra.
Za mene sigurno,a verujem i tebi treba nesto sto je robusno i trpi lako kilometre.To ocigledno nije saab benzin iz Holandije.
Ja sam i dalje pristalica - bolje skuplja registracija nego kumstvo sa majstorima.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ako su hilzne dobre nomoj da diras - ima resenje. Ako hoces da pravis hilzne,(moj primer) radio sam neki motor, ista prica,nisam hteo da stavljam hilzne te pravljene,uzeo od bube 4 hilzne (tj cilindre stare) i od njih napravio na strugu sebi odgovarajuce hilzne i resio problem.Stari cilindri su bili origin. vw pa sam isao logikom da je hilzna napravljena od tog materijala kvalitetnija od ovih nasih sto prave od ko zna cega.Naravno nisam nista ja licno pravio ali svaki strugar moze da napravi.
Bas mi je krivo za tvoj auto....brate pazis ga i mazis od kako si ga kupio i uvek neko sranje.Osecam da si popizdeo najstrasnije.Nekad davno sam imao nesto slicno pa znam kako je - jbg,ne znam sta da ti kazem. Proceni sam sta ces i kako.....ovde svi mi imamo neko vidjenje a kod tebe je vruc krompir.
Ja bih ga verovatno dosad isutirao nogama sto znam povremeno
Ajd sa srecom da ti bude.
Bas mi je krivo za tvoj auto....brate pazis ga i mazis od kako si ga kupio i uvek neko sranje.Osecam da si popizdeo najstrasnije.Nekad davno sam imao nesto slicno pa znam kako je - jbg,ne znam sta da ti kazem. Proceni sam sta ces i kako.....ovde svi mi imamo neko vidjenje a kod tebe je vruc krompir.
Ja bih ga verovatno dosad isutirao nogama sto znam povremeno

Ajd sa srecom da ti bude.
Saab 900og
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Nisam pametan sta da radim, majstor trazi 200e za ruke sto je odlicna cena, kad bih uspeo da ostale stvari resim za jos nekih 500-600e a da to bude ok da ostavim sebi radio bih tako. Nemam predstavu sta koliko kosta, nemam predstavu kakva je radilica to cu tek sutra prekosutra imati informaciju kad se sve rasturi pa cu videti sta dalje.
Sutra uzimam Astru Bertone i vec sad imam ogroman problem, juce sam vozio punta kao da me neko
tako se osecam, danas vozim Citroen C3 takodje ista situacija kao sa puntom a nece tu biti ni neke velike razlike ni sa Astrom tako da mi je jako veliki problem da se odviknem od 9-5 i njegove udobnosti i toga kako se osecam u njemu i automatika.
Videcu kad se sve rasturi, pa cu odluciti sta i kako.
Sto se tice cipovanja, verujte da nisam navlacio i izivljavao se, bukvalno vozim najnormalnije kao i da nemam cip, nisam paljevina i vec sam dosta puta rekao da mi voznja odavno ne predstavlja zadovoljstvo, vozim samo sto moram i vozim jako pazljivo i normalno posto zavisim od auta i ne bih da ostajem bez dozvole.
Sutra uzimam Astru Bertone i vec sad imam ogroman problem, juce sam vozio punta kao da me neko

Videcu kad se sve rasturi, pa cu odluciti sta i kako.

Sto se tice cipovanja, verujte da nisam navlacio i izivljavao se, bukvalno vozim najnormalnije kao i da nemam cip, nisam paljevina i vec sam dosta puta rekao da mi voznja odavno ne predstavlja zadovoljstvo, vozim samo sto moram i vozim jako pazljivo i normalno posto zavisim od auta i ne bih da ostajem bez dozvole.

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ne kazem da si ti kriv, ali na slici se vidi da je na pocetku lezaja skinuta cementacija (obelezeno crvenom) - ovo znaci da je on na ovom mestu trpeo udare za koje nije konstruisan.

Cementacioni sloj na lezaju ili klipu je nekoliko puta jaci od samog celika, ali ne trpi vertikalna naprezanja (udare) vec bolje podnosi horizontalne (trenje klipnjace) - da je lezaj stradao od normalnog habanja izgledao bi celom duzinom kao sto je kod tebe u sredini.
Da bude jos gore kada se skine taj sloj on je kao pesak pa ubrzava stradanje lezaja - ali nijedan proizvodjac lezajeva ne predvidja da taj sloj pukne vec da se polako haba.
Jel ti se palila lampica za ulje kada je zagrejan motor?

Cementacioni sloj na lezaju ili klipu je nekoliko puta jaci od samog celika, ali ne trpi vertikalna naprezanja (udare) vec bolje podnosi horizontalne (trenje klipnjace) - da je lezaj stradao od normalnog habanja izgledao bi celom duzinom kao sto je kod tebe u sredini.
Da bude jos gore kada se skine taj sloj on je kao pesak pa ubrzava stradanje lezaja - ali nijedan proizvodjac lezajeva ne predvidja da taj sloj pukne vec da se polako haba.
Jel ti se palila lampica za ulje kada je zagrejan motor?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Nije se palila nikakva lampica, nisam imao nikakav problem sa autom osim kad krecem sto se onako malo cuje stektanje, nije to bilo ni strasno ali posto sam ja da kazem perfekcionista otisao sam da vidim sta je i imao sta da vidim, velika vecina vozaca bi vozila tako i cekala da se raspadne motor, mislim ipak da sam izbegao najgori scenario, sutra se nadam da cu mnogo toga vise znati. 

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ajd javljaj sta se desava......obavezno.Radilica me zanima najvise sta ce da kaze??
Premerite sve lepo ....sibni neku sliku klipova i glave (sa one strane gde su pecurke ventila) - ako si u mogucnosti
Ajd - mozda i nije tako strasno kao sto izgleda .....
Premerite sve lepo ....sibni neku sliku klipova i glave (sa one strane gde su pecurke ventila) - ako si u mogucnosti

Ajd - mozda i nije tako strasno kao sto izgleda .....

Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Radio sam kod mog pere gomilu bajpasa i cega sve ne do sada na razlicitim autima,s obzirom da si na"vreme"uvideo problem i ako nijedan lezaj nije okrenuo ima velike sanse da samo odradis lezajeve i prodaj to,nadji drugi auto,jer na sledececoj nedaj boze intervenciji ces ga isutirati.....
Ako krenes u akciju motor napolje,i krenes radove step by step sve redno kako je zapovedjeno,nema onda preskakanja,a tada to nece biti jeftino.Sto kaze KOLJA sa menjacem se takodje nikad nezna,dobro razmisli sta ciniti dalje.
Naravno,ti si ulozio u auto puno do sada i tuninga i stajlinga,a i redovnog odrzavanja pa i to je podiglo cenu kostanja do sada,ali sve ima svoje granice.
Ako krenes u akciju motor napolje,i krenes radove step by step sve redno kako je zapovedjeno,nema onda preskakanja,a tada to nece biti jeftino.Sto kaze KOLJA sa menjacem se takodje nikad nezna,dobro razmisli sta ciniti dalje.
Naravno,ti si ulozio u auto puno do sada i tuninga i stajlinga,a i redovnog odrzavanja pa i to je podiglo cenu kostanja do sada,ali sve ima svoje granice.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ja mislim da Perkele nema matematiku da proda
...skupilo se tu dosta do sad ,ako se ne varam - peticu je presao odavno ....Ko da mu to plati sad?
Ako mu se skurcio - jedino sto kazes Boki ,neki baj pas,pa gadjati UZ DOPLATU nesto...i tako nekako se vaditi.....ili ga spakovati po PS-u i voziti bar dve tri godine da se to "kao" isplati......

Ako mu se skurcio - jedino sto kazes Boki ,neki baj pas,pa gadjati UZ DOPLATU nesto...i tako nekako se vaditi.....ili ga spakovati po PS-u i voziti bar dve tri godine da se to "kao" isplati......

Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ja ne razumem zbog cega se u ovom slucaju skida glava, kakve veze imaju hilzne i klipovi, kada treba samo da se obradi radilica i stave novi lezajevi? Kako si zakljucio na osnovu lezajeva da treba da se vadi motor, hilznuje blok, menjaju karike i klipovi, kada je kvar dole, na radilici? Jesam propustio nesto?
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Nisi....to sam se i ja zapitao u jednom momentu,pa sam zato rekao da sibne slike klipova i glave misleci da ga je vec rasturuio.
Zato i napisah "mozda i nije tako strasno" jer mi prodje kroz glavu da mozda nije motor napolju ...Ne znamo nista....
Razumem ga u potpunosti...besan je do jaaaja i onda mu se ni nemili da pise.
Javice nam sve - polako.....muka je to
Zato i napisah "mozda i nije tako strasno" jer mi prodje kroz glavu da mozda nije motor napolju ...Ne znamo nista....
Razumem ga u potpunosti...besan je do jaaaja i onda mu se ni nemili da pise.
Javice nam sve - polako.....muka je to

Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Po meni tu treba opaliti samo letece i biti strpljiv i videti moze li to tako da prodje.Bolje rizikovati 100-150e sa rukama nego razvaliti motor napolje mozda bez potrebe.Ako prodje sa letecim odmah na market.
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ja bih rekao da Perkele malo preteruje. Lepo je napisao gore da je cuo sitno stektanje, otisao da proveri kod majstora i tamo zatekao lezajeve u dokumentovanom stanju, zatim ispod napisao da je resio da vadi motor i radi - sve. To sto su lezajevi radilice otisli nema apsolutno nikakve veze sa gore pobrojanim, i nema nikakve potrebe da motor ide napolje. Da ne pricam da postoji ogromna mogucnost da se pokvari nesto sto je vec fabricki u odlicnom stanju, iz toga moze da izadje samo steta. Uostalom, nije neki problem da se izmeri kompresija, u temi nisam naslutio da je taj motor trosio ulje, zasto bi imao bilo kakve sumnje u vezi hilzni, klipova i karika? Zato i pitam, nije mi jasno ko je konstatovao da treba da se radi motor?
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ustvari, sad jeste kasno da se izmeri kompresija, prevideo sam da su klipnjace otkacene. Iskreno se nadam da je Perkele malo ohladio glavu, razmislio, i odlozio to vadjenje motora, hilznovanje i ostalo, bar dok se ne proceni u kakvom je stanju zaista motor. Citao sam celu ovu temu pazljivo, i kapiram kroz sta covek prolazi. Ja sam uvek imao najvise srece sa automobima za koje ni na koji nacin nisam bio vezan, ni sentimentalno, ni emotivno. Nijedan takav me nikad nije zajebao. Zato su mi oni koje sam stvarno voleo da posedujem i vozim, pili krv na slamku i masakrirali mi novcanik. Ali ih i pored toga nisam nista manje voleo, strpljivo sam popravljao gotovo uvek tudje greske, i trudio se da uzivam u voznji. Moj Saab me je izdao zbog trulih creva i ranije nestrucno krpljenog hladnjaka tri puta za tri dana, poceo sam vec da strepim kad sedam u auto, da li cu stici tamo gde sam krenuo, ili cu opet da jurcam u servis, i po delove. Perkeleu se desila jos gora varijanta, hoce da ovaj automobil bude njegov, i da bude savrsen, a ovaj zaredjao sa kvarovima svako malo, krupne (i skupe) stvari se desavaju, ne sitnice. Zato se i plasim da je resio da ubije gomilu para uz neizvesan rezultat (fabrika vs majstor), bez ikakve potrebe, samo zato sto trenutno ne razmislja trezveno.
Poslednji put menjao 2 dana Gost, izmenjena 19 puta
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Da zameni samo lezajeve... u 10-15k se desava isto...
Preskocili ste sta sam napisao
Preskocili ste sta sam napisao
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Sitno si pisao, jebiga, nisam vido
Sad je jasno. Ali opet ne podrazumeva da sve treba da se menja, zar ne? Sredi balansne, radilicu, lezajeve, i to je to? Sto bi radio hilznovanje, klipove, karike?

Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Kada se vade balanseri... vadi se mottor... kad se izvadi motor onda se rasklopi ceo... ja kad jebem jebem detaljno... a ne guraj vadi...
Pricate neke stvari koje nemaju veze jedno s drugim...
Balanseri i lezajevi balansera su 90% uzrok ovako da nisam video motor.
Lek je izmena lezajeva balansera sto NIKO ovde ne zna da urai po meni... ili cupanje balansera sa chepovanjem linija ulja koje idu na njih.
Blankiranje motora... semerinzi... dihtunzi... bla bla... sta sve ide... i cao zdravo 100.000km...
Pricate neke stvari koje nemaju veze jedno s drugim...
Balanseri i lezajevi balansera su 90% uzrok ovako da nisam video motor.
Lek je izmena lezajeva balansera sto NIKO ovde ne zna da urai po meni... ili cupanje balansera sa chepovanjem linija ulja koje idu na njih.
Blankiranje motora... semerinzi... dihtunzi... bla bla... sta sve ide... i cao zdravo 100.000km...
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Najveci je problem sto ja prelazim ogromne kilometraze i sto predjem godisnje oko 60K km, meni neko poluresenje za 15K km voznje resava posao za 2-3 meseca, sreca je sto vozim auto iskljucivo po autoputu i sto jako slabo grada vidi i sto ga ne arcim vec stvarno cuvam.
Motor se vadi da bi se sve prekontrolisalo i uradicu sve sta god bude trebalo, a nisam radio ni veliki servis pa cu ujedno i to da radim i to je jedan razlog sto vadim motor.
Jako mi je zao da ga prodajem, kostao me je mnogo do sad, ali voznja u njemu ne moze da se meri sa nijednim autom koji sam ja do sad vozio.
Vec sam rekao da mi je voznja odavno mucenje i ne predstavlja zadovoljstvo, mozete me zamisliti juce u puntu a danas u C3 a ja imam 130KG, vrat i ledja mi otpadaju, a saab kad vozim kao da nisam ni vozio, jos automatik to je milina.
Neko spomene sledeci je menjac, iskreno se nadam da nije, posto je stvarno perfektan, promenjeno je ulje u njemu, ako ne gledas obrtaljku neces znati da je promenio brzinu. Mislim da njemu nije skoro kraj.
Videcemo, sutra ce biti sve mnogo jasnije kad se sve rasturi.
Motor se vadi da bi se sve prekontrolisalo i uradicu sve sta god bude trebalo, a nisam radio ni veliki servis pa cu ujedno i to da radim i to je jedan razlog sto vadim motor.
Jako mi je zao da ga prodajem, kostao me je mnogo do sad, ali voznja u njemu ne moze da se meri sa nijednim autom koji sam ja do sad vozio.
Vec sam rekao da mi je voznja odavno mucenje i ne predstavlja zadovoljstvo, mozete me zamisliti juce u puntu a danas u C3 a ja imam 130KG, vrat i ledja mi otpadaju, a saab kad vozim kao da nisam ni vozio, jos automatik to je milina.
Neko spomene sledeci je menjac, iskreno se nadam da nije, posto je stvarno perfektan, promenjeno je ulje u njemu, ako ne gledas obrtaljku neces znati da je promenio brzinu. Mislim da njemu nije skoro kraj.

Videcemo, sutra ce biti sve mnogo jasnije kad se sve rasturi.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
I samo da sumiram ono sto sam hteo da kazem u predhodnom postu koga mrzi da cita sve, naravno da necu insistirati da se rade karike i hilzne ako su dobre, ali me nista ne kosta da to i proverim nego da posle razmisljam i da ne znam kakvo je pravo stanje, Nadam se da ce i ovo sve proci, najgore sto sad ide gomila praznika i slava i u najgore vreme sam resio to da radim, a da nisam mozda bi vec danas negde zavrsio u zaustavnoj traci sa motorom koji se skroz razleteo. Tako da, bice to sve dobro nadam se. 

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
http://serioussaab.co.uk/procs_pages/pr ... lance.htmlTAZZ je napisao:Lek je izmena lezajeva balansera sto NIKO ovde ne zna da urai po meni...

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
A ja ne znam za tu stranicu....
Rekoh ovde kod nas... jer niko nema pulltool...
Promashi 1/4mm i mozes baciti motor...

Rekoh ovde kod nas... jer niko nema pulltool...
Promashi 1/4mm i mozes baciti motor...

Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Ja ti zelim da resis ovo sto pre, jednostavnije i jevtinije, i da ti se kvarovi vise ne desavaju. Dosta je bilo.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2.3T 250ps Automatic
Danas skinuta glava, do veceras ce biti izvadjen motor i bice sve mnogo jasnije, inace cilindri nisu pojedeni ni najmanje, ipak ce sve ici na detaljnu proveru. Ovo sto sam do sad video mi se svidja ali ipak se ja nista ne razumem i vodim drugara koji je vrhunski poznavalac materije, sta on kaze to i tako ce biti radjeno.





Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju