Vrhunski auto i vrh fotka.
SAAB 9-5 AERO 2002
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Vrhunski auto i vrh fotka.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Juce sam nesto cackao oko plina. O tome cu kasnije... Uglavnom, u toku voznje radi pravljenja mape za plin, ostanem bez maximalnog boost-a. Sad mi boost kazaljka ide do max 2/3 zutog polja, a treba da gazi crveno!
Sta sve moze da jebe? Nepovratni ventil evapa nije, probao sam bolt mod. Sta da gledam dalje pored apc ventila?
Sta sve moze da jebe? Nepovratni ventil evapa nije, probao sam bolt mod. Sta da gledam dalje pored apc ventila?
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
A šta je Bolt mod?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Normalno...
A šta bi drugo...
Hihihihi
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
A šta bi drugo...
Hihihihi
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
U sredu mi zvekne turbo na autoputu na nekih 240kmh. U cetvrtak stavljen drugi, remontovan. Sad opet ide ko zmaj...
All systems go, ready for takeoff!
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ajoj, pa što si ga toliko ložio, mislim 240, ...lijepo je da može, ali priziva potencijalne probleme...godine su to ipak
.
Nego, gdje si radio remont i za koliko para, moj drugar prije neki dan poslao svoj negdje u Zg, platio oko 330 eura.
Nego, gdje si radio remont i za koliko para, moj drugar prije neki dan poslao svoj negdje u Zg, platio oko 330 eura.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Dobro da te Alvirović nije video.
Pa je l' može da se doveze auto do odredišta kad se to desi ili šta se radi u takvoj situaciji?
Pa je l' može da se doveze auto do odredišta kad se to desi ili šta se radi u takvoj situaciji?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ima godina ali mora da radi ko prvog dana. Prvom prilikom opet 250kmh! Sta ce mi aero ako ne smem da ga nagazim! Nisam radio remont, vec kupio remontovanu. Inace je remont 250+ eura!
Kad se desi sranje realno mozes da se odvezes uz konstantnu proveru i dolivanje ulja, ali auto ce dimiti. U mom slucaju je toliko dimio da nisam ni pomisljao da se vozim. Pozvao slep i sacekao!
Kad se desi sranje realno mozes da se odvezes uz konstantnu proveru i dolivanje ulja, ali auto ce dimiti. U mom slucaju je toliko dimio da nisam ni pomisljao da se vozim. Pozvao slep i sacekao!
All systems go, ready for takeoff!
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hvala
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Da, cena zavisi od stanja turbine, mene je kostalo 250 prosle godine.
Znaci tako se manifestuje...ok, da znam. Hvala i od mene!
Znaci tako se manifestuje...ok, da znam. Hvala i od mene!
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kad je meni zveknula negde pre Ljiga u gluvo doba noći, jedina opcija mi je bila da ga dovezem kući iako je purnjao kao da sam vozio na mokra drva. Do Zemuna popio 3-4 litre ulja.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- DjurAzZ
- Postovi: 91
- Pridružio se: 31 Mar 2017, 10:51
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Fotke su vrh, kao I auto.
Jel bilo nekih cudnih pogleda ili zamerki na BG table u Albaniji?
Jel bilo nekih cudnih pogleda ili zamerki na BG table u Albaniji?
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Rekao bi po kutu zadnjih kotača da je gepek pun, garant neki šverc u igri

Šalu nastranu, lijepo si ga apslikovo, ko za razglednicu ili naslovnicu nekog magazina.
Šalu nastranu, lijepo si ga apslikovo, ko za razglednicu ili naslovnicu nekog magazina.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@djurazz Nikakvih problema nije bilo, naprotiv. Super je u Albaniji, obavezno prodji ako imas prilike...
@devet-pet Pun je bio do krova, i gepek i kabina
@devet-pet Pun je bio do krova, i gepek i kabina
All systems go, ready for takeoff!
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pitanje, za tebe Gripi, jel ti se, prije nego ti je turbo skviknuo, događalo da pri promjeni brzina pri ubrzavanju, iz auspuha sukne plavičasti dim?
To mi se počelo događati nedavno, pa kažu neki možda je turbo pri kraju, iako ne primjećujem neki gubitak snage, ide normalno.
I, da, potrošnja ulja se povećala.
To mi se počelo događati nedavno, pa kažu neki možda je turbo pri kraju, iako ne primjećujem neki gubitak snage, ide normalno.
I, da, potrošnja ulja se povećala.
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ja sam vadio sve napolje kad je poceo plavi dim da se pojavljuje,najlakse skines creva i kobru sa turba i probas jel ljulja.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nisam imao te siptome ali ti simptomi jesu znak da je turbo pri kraju.
Meni se cula turbina znacajno jace kad sa niskih obrtaj povlaci auto, kao da je propeler kacio kuciste, sto i jeste sigurno, jer se vremenom povecao luft...
Evo kaoko je to izgledalo


U Kraljevu postoji servis tubina. Kod njih sam nosi turbo da je pogledaju i odrade remont ali kuciste je tolko osteceno da remont nije moguc. Pored toga, pukla je osovina. Inace, da je kuciste OK, remont bi kostao 220e! Za te novce bi dobi novo kompletno srce Melett, izbalansirano sa garancijom! To je ubedljivo najbolja cena za koju sam cuo!
Servis se zove TURBOVISK, ako nekom zatreba...
Meni se cula turbina znacajno jace kad sa niskih obrtaj povlaci auto, kao da je propeler kacio kuciste, sto i jeste sigurno, jer se vremenom povecao luft...
Evo kaoko je to izgledalo


U Kraljevu postoji servis tubina. Kod njih sam nosi turbo da je pogledaju i odrade remont ali kuciste je tolko osteceno da remont nije moguc. Pored toga, pukla je osovina. Inace, da je kuciste OK, remont bi kostao 220e! Za te novce bi dobi novo kompletno srce Melett, izbalansirano sa garancijom! To je ubedljivo najbolja cena za koju sam cuo!
Servis se zove TURBOVISK, ako nekom zatreba...
All systems go, ready for takeoff!
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hvala za info.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Božo prijatelju, prvo da ti se zahvalim za glavu....namestio sam je, kao nova je.....
Imam jedno pitanje za tebe, koju dimenziju guma vozis na R18?
Imam jedno pitanje za tebe, koju dimenziju guma vozis na R18?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


